Kurumumuz psikolojik danışmanı tarafından Kurtuluş İlk-Ortaokulu velilerine yönelik psikoeğitim programı kapsamında "DEPREM-VELİ" eğitimi verilmiştir.
Kurumumuz psikolojik danışmaları tarafından rehber öğretmen/psikolojik danışmanı olmayan Kumçatı Anaokulu, Toptepe ilk-ortaokulu, Fatih ilk-ortaokulu, Kumçatı Necip Fazıl Kısakürek İlkokulu, Kumçatı Yunus Emre ilkokulu ve Kumçatı Vali Aydın Arslan İmam Hatip Ortaokulu velilerine yönelik Psikosasyal Destek Programı Kapsamında "DEPREM-VELİ" eğitimi verilmiştir.
Kurumumuz psikolojik danışmaları tarafından rehber öğretmen/psikolojik danışmanı olmayan Vakıf Anaokulu, Cumhuriyet Anaokulu, Sema Küçüksöz Anaokulu, 75.yıl Anaokulu, Balveren Anaokulu, Balveren Gazi ilk-ortaokulu ve Balveren Mustafa Bayram Anadolu İmam Hatip Lisesi velilerine yönelik Psikosasyal Destek Programı Kapsamında "DEPREM-VELİ" eğitimi verilmiştir.
İl Milli Eğitim Müdürlüğümüz koordinasyonunda Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Birimi Şube Müdürümüz Erdal YETİK ve Kurum Müdürümüz Seyit BAYRAM tarafından ilimizde bulunan rehber öğretmen/psikolojik danışmanlarımızla PSİKOSOSYAL Destek Programı kapsamında toplantı gerçekleştirilmiştir.
Kurumumuz psikolojik danışmanları tarafından sorumluluk bölgemizde bulunan psikolojik danışmanı olmayan okullarımızda sınıf rehber öğretmenlerine Psikososyal destek programı kapsamında "DEPREM-ÖĞRETMEN" eğitimi verilmiştir.
Depremden etkilenen velilerimiz için kurumumuz psikolojik danışmanları tarafından psikososyal destek çalışmaları gerçekleştirilmiştir.
Depremden etkilenen çocuklarımız için kurumumuz psikolojik danışmanları tarafından psikososyal destek çalışmaları gerçekleştirilmiştir.
Kurumumuz Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Bölüm Başkanı Nesim ÖZCAN tarafından sorumluluk bölgemizde yer alan Geçitboyu ortaokul İmamhatip Ortaokulu öğrencilerine dönük "MADDE BAĞIMLILIĞI ve AKRAN ZORBALIĞI" konularında eğitim verilmiştir
Kurumumuz Psikolojik Danışmanları taraflarından sorumluluk bölgemizde bulunan ULUDERE/ŞENOBA BELDESi Orgeneral Edip Başer İmamhatip Ortaokulu öğrencilerine dönük teknoloji bağımlılığı ve verimli ders çalışma konularında eğitim verilmiştir